مجله و اموزش

چه مارک پرینتری بهتر است؟ معرفی 10 برند برتر چاپگر

چه مارک پرینتری بهتر است؟ معرفی 10 برند برتر چاپگر

در این مقاله، قصد داریم بهترین تولید کنندگان پرینترهای خانگی و چاپگر های اداری را بررسی کنیم و به سوال “چه مارک پرینتری بهتر است؟” پاسخ دهیم. با مطالعه این مطلب جذاب از “استوک ارزان“، می‌توانید با شناخت کامل بهترین مارک ‌های پرینتر استوک یا نو، یک خرید عالی داشته باشید.

هنگام خرید یک پرینتر با کیفیت، وجود انواع مختلف از برندها ممکن است شما را سردرگم کند. اما با آشنایی به برند های معتبر جهانی که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم، شما می‌توانید برای مدت طولانی از دستگاه چاپ خود استفاده کنید و کیفیت چاپ را دقیقاً مانند روز اول حفظ کنید.

اگر قصد خرید پرینترهای استوک لیزری یا جوهرافشان، خانگی و یا اداری را دارید، می ‌توانید با کارشناسان ما در استوک ارزان تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

معرفی 10 برند برتر چاپگر یا پرینتر در دنیا

برند معتبر برادر BROTHER ، تولید کننده پرینتر های چند منظوره در جهان

تاریخچه فعالیت شرکت برادر به سال ۱۹۵۸ باز می‌گردد. ابتدا این شرکت چرخ‌ های خیاطی تولید می‌کرد، اما به مرور زمان محدوده فعالیت ‌های خود را گسترش داد. اولین پرینتر ماتریس نقطه‌ای در سال ۱۹۷۱ توسط این شرکت طراحی شد و به دلیل سرعت بالای قابل توجهی که داشت به مورد توجه همگان قرار گرفت.

برند معتبر برادر BROTHER ، تولید کننده پرینتر های چند منظوره در جهان

رشد شرکت برادر بسیار سریع بود و چاپگرهای تولید شده توسط این شرکت به سرعت از کشورهای اروپایی به سایر نقاط جهان صادر می‌شدند. BROTHER در سال 1995 با سرعت بالا با ساخت پرینترهای چند منظوره قدرت نوآوری‌ و نبوغش را بیشتر در معرض نمایش قرار داد.

اکنون انواع چاپگرهای مختلف از برادر در بازار موجود هستند که شامل پرینترهای لیزری و جوهرافشان و همچنین اسکنر ها، چاپگر های چند منظوره و چاپگر های لیبل می ‌شوند. این محصولات با کیفیت، محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارند و بدون اغراق می توان در پاسخ به سوال چه مارک پرینتری بهتر است؟ گفت، مارک BROTHER یکی از برترین ها می باشد.

 

برند اچ پی HP ، برندی همه کاره

اچ پی یکی از بزرگ ترین سازنده‌ های چاپگر های اداری است که توسط دو جوان به نام‌ های بیل هیولت و دیو پاکارد در سال ۱۹۳۴ تاسیس شد. این اختراع یک دستگاه صوتی پیشرفته بود که توسط شرکت اچ پی تولید شد و ابتدای مسیر موفقیت آنها در عالم تکنولوژی و الکترونیک را نشان داد.

چه-مارک-پرینتری-بهتر-است؟ برند اچ پی HP ، برندی همه کاره

پس از آن، اچ پی با موفقیت به توسعه کسب و کار خود ادامه داد و در سال ۱۹۷۲ وارد دنیای صنعت محاسبات تجاری شد. اختراع لیزر جت یکی دیگر از افتخارات اچ پی بود که در سال ۱۹۸۴ به وقوع پیوست.

 

برند کانن CANON ، پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای

بدون شک، یکی از بهترین مارک‌ های پرینتر در حال حاضر کانن است. کانن از تکنولوژی ‌های روز و پیشرفت ‌های نوین در چاپگر های خود استفاده می ‌کند. این شرکت در سال 1933 در توکیو تأسیس شد و ابتدا به تحقیقات علمی در زمینه دوربین‌های با کیفیت می‌ پرداخت که باعث کسب افتخارات بزرگی برای آن شد.

برند کانن CANON ، پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه ایدر نهایت، تحقیقات کانن به ساخت فناوری دوربین زمینی منجر شد که این شرکت نام آوازه‌ای به دست آورد. اما این پایان افتخاراتش نبود؛ زیرا کانن به زودی پس از آن اولین چاپگر لیزری خود را با طراحی و فناوری پیشرفته به بازار عرضه کرد.

از آن زمان تاکنون، محصولات کانن در سراسر جهان شناخته شده و محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است. چاپگرهای تک کاره، چاپگرهای لیزری و پرینترهای جوهر افشان چند منظوره از محصولات برتری هستند که توسط کانن تولید می‌ شوند. مدل‌ های محبوبی مانند imageRUNNER، iSENSYS و Pixma از بهترین نمونه های ارائه شده توسط این برند هستند.

 

برند اپسون EPSON ، یک تولید کننده برتر جهانی با کیفیت

اپسون یک شرکت ژاپنی است که در سال 1942 تأسیس شد و با طراحی و ساخت چاپگر EP-101 به عنوان اولین تولید کننده چاپگر دیجیتال مینیاتوری در جهان شناخته شد. جالب است که اپسون در سال 1985 با شرکت Suwa Seikosha ادغام شد و به شرکت سیکو اپسون تغییر نام داد و این همکاری هنوز هم ادامه دارد.

برند اپسون EPSON ، یک تولید کننده برتر جهانی با کیفیت

محصولات خانگی و اداری اپسون از کیفیت عالی برخوردار هستند و می ‌توانند مثال زدنی باشند. این محصولات شامل چاپگرها، پروژکتورها و اسکنرها هستند که از فناوری ‌های نوین استفاده می‌کنند و فواید زیست محیطی زیادی دارند. استفاده از محصولات اداری اپسون می‌ تواند به حفظ محیط زیست کمک کند و با کیفیت عالی خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

 

برند معتبر سامسونگ Samsung ، همیشه قابل اعتماد

در سال 1969، سامسونگ با تولید تلویزیون سیاه و سفید فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در دهه 70، این برند محبوب ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو را تولید کرد. با گذر زمان، محصولات سامسونگ به حوزه های مختلفی گسترش یافت و در سال 1990 موفق به طراحی اولین چاپگر چند منظوره لیزری خود شد.

چه-مارک-پرینتری-بهتر-است؟ برند معتبر سامسونگ Samsung ، همیشه قابل اعتماد

پرینتر های سامسونگ به دلیل قابلیت استفاده آسان،  شکیل بودن، ابعاد کوچک مناسب و جمع و جور بودن بسیار پر طرفدار می باشند. یکی از افتخارات مهم سامسونگ، تولید چاپگر لیزری رنگی با قابلیت NFC است که تاکنون به عنوان صاحب اصلی این امتیاز به شمار می‌آید.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود پرینترهای سامسونگ مورد توجه و محبوبیت بیشتری قرار گیرند و در نتیجه سرچ‌ چه مارک پرینتری بهتر است؟ سامسونگ جزو بهترین ها باشد.

 

برند کیوسرا Kyocera ، ابر تولید کننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور

کیوسرا یک شرکت تجاری با مسئولیت محدود در ژاپن است که در سال 1982 به وجود آمد. این شرکت با ادغام چهار شرکت، از جمله سرامیک کیوتو، تشکیل شد. در سال 2000، دستگاه کپی Mita Industrial Company Limited را اختراع کرد و سپس در سال 2002 KYOCERA Document Solutions Inc را تأسیس کرد.

برند کیوسرا Kyocera ، ابر تولید کننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور

بدون شک، کیوسرا در زمینه ساخت چاپگر های لیزری با کیفیت، مقام اول جهان را به خود اختصاص داده است و در صنعت طراحی پرینتر های لیزری چند منظوره، پیشرو است. ماشین ‌های ساخته شده توسط کیوسرا، یک گزینه بسیار مناسب برای کاربرانی هستند که نیاز به ظرفیت بالا دارند.

 

برند OKI ، تولید کننده بزرگ چاپگر های همه کاره

OKI یکی از بهترین مارک ‌های پرینترها است و به عنوان یک شرکت برتر تولید کننده چاپگر های همه کاره در سطح جهان شناخته می‌ شود. این شرکت از سال 1984 با تمرکز بر تولید چاپگرهای Dot Matrix فعالیت خود را آغاز کرد و هنوز هم به این مسیر پایبند است.

برند OKI ، تولید کننده بزرگ چاپگر های همه کاره

در سال 1989، OKI موفق به تولید اولین چاپگرهای LED اروپا به نام OL400 و OL800 شد و آن‌ها را به بازار عرضه کرد. جالب است بدانید که در سال 2009، OKI به عنوان یک انقلاب در صنعت چاپ، ضمانت ‌نامه سه ساله استاندارد را برای محصولات خود ارائه داد.

OKI تمام تمرکز خود را بر روی تولید چاپگر های لیزری رنگی و مونو LED و دستگاه ‌های چاپ و کپی چند منظوره اختصاص داده است و بهترین چاپگر های همه کاره با کیفیت عالی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با تمرکز کامل بر روی این محصولات، بهترین چاپگر های همه کاره و با کیفیت عالی را به بازار عرضه می‌کند.

 

برند ریکو RICOH ، غول سازنده چاپگر های پیشرفته

شرکت ژاپنی ریکو در سال ۱۹۳۶ در ژاپن تأسیس شد. اولین محصول این شرکت، چاپگری به نام Ricopy 101 بود که یک دستگاه چاپ ساده با ساختار کاغذی ابتدایی بود و از تونر خشک استفاده می‌کرد. ریکو در ادامه، پیشرفت ‌های خوبی کرد و در سال ۲۰۰۹ موفق به عرضه اولین سری دستگاه ‌های MFP دیجیتالی و پررنگ خود شد.

برند ریکو RICOH ، غول سازنده چاپگر های پیشرفته

دستگاه‌ های Imagio MP C3500RC و Imagio C2500RC به عنوان اولین دستاورد های ریکو در صنعت چاپ شناخته می ‌شوند. چاپگر های لیزری رنگی ریکو با کیفیت بالا و امکانات متنوع، امکان چاپ حرفه ‌ای را برای کاربران فراهم می ‌آورند.

 

برند زیراکس Xerox

شرکت زیراکس، که از سال 1906 به طور کاملاً رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، ابتدا فقط کاغذ عکاسی تولید و به فروش می ‌رساند. اما بعداً در سال 1938 توانست تکنولوژی چاپ زروگرافیک را اختراع کند.

چه-مارک-پرینتری-بهتر-است؟ برند زیراکس Xerox

نمونه اولیه ‌ای از دستگاه‌های کپی با نام “Model A Copier” که نخستین دستگاه کپی جهان بود، توسط زیراکس در سال ۱۹۷۷ توسعه داده شد. اگر همچنان به دنبال یافتن پاسخی برای سوال چه مارک پرینتری بهتر است؟ هستید، با اطمینان می توان گفت: امروزه، در رقابت ‌های جهانی، زیراکس در زمینه تولید چاپگرهای لیزری با ابعاد A4 و A3 موفق به کسب جایگاه برتری شده است.

 

پیشنهاد استوک ارزان جهت انتخاب برند چاپگر برتر

اکنون که با انواع مارک پرینترها مشهور جهان آشنا شدید، در پاسخ به این سوال که، چه مارک پرینتری بهتر است؟  می‌توان گفت که تمام برندهای مذکور در این مقاله، تولید کننده محصولات با کیفیتی هستند که  پاسخگوی نیازهای کاربران است. اما بر اساس تجربه ‌های استوک ارزان، برندهای اچ پی، برادر و سامسونگ محبوبیت بیشتری دارند و کمتر خراب می شوند. نمونه ‌های استوک این پرینترها نیز تا سال‌ها به کاربران خدمات ویژه ارائه می دهند و با مشکلات کمتری مواجه می ‌شوند. اگر هنوز برای خرید پرینتر استوک مورد نظر خود مطمئن نیستید، می‌توانید با کارشناسان استوک ارزان تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را در انتخاب پرینتر مناسب برای شما ارائه دهند. ما همواره در کنار شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *